ÖNTÖTT MÁRVÁNY MOSDÓ
Mosdó szerelvények, kiegészítők
Bútorfogantyúk, bútor fogasok

Érvényes CSS!    
Kiemelt akciók
MARMY - POP-IN - Mosdó, mosdótál - D38x4,5 cm - Kerek - Pultba, bútorba süllyeszthető
64 800 Ft
RÉSZLETEK »
Kiemelt akciók
MARMY - CANDY M - Mosdó, mosdótál - 48x38 cm - Pultra, bútorra ültethető
58 800 Ft
RÉSZLETEK »

Gyakran ismételt kérdések - GYIK


1. A házhoz szállítás mely területekre vonatkozik?
2. Személyes átvételre van lehetőség?
3. A fizetés milyen módon történik?
4. Mi a csomag kiszállítás menete?
5. Vásárlásnál ha kosár ikonra kattintottam, akkor nem történt semmi, mi a teendő?
6. Marmy mosdók esetén mit jelent az, hogy öntött márvány?
7. A Marmy mosdókba milyen csaptelep szerelhető?
8. A Marmy mosdó méreteit hol találom, hogy a burkoló vagy az asztalos meg tudja tervezni a fürdőszobámat?
9. A Marmy mosdókba milyen lefolyó szerelhető?
10. A leírásban olvastam, hogy "A csomagolás a túlfolyó bekötő szettet tartalmazza". Ez mit jelent?
11. A ’kosárba tesz” gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki." Ez mit jelent?
12. Milyen módon adhatom le a rendelésem (e-mailen, személyesen)?
13. Milyen módon fizethetem ki a termékemet (bankkártya, készpénz, utalás)?
14. Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?
15. Az árak tartalmazzák az Áfát?
1. A házhoz szállítás mely területekre vonatkozik?

A termékeket Magyarország egész területén kiszállítjuk.

2. Személyes átvételre van lehetőség?

Igen, a webáruházunkban megrendelt termékeket személyesen is átveheti az ’Átvételi-PONT-on’.
A személyes átvételre a "Kapcsolat" menüpontban található helyen és időpontban van lehetőség.
A termék személyes átvétele esetén készpénzes fizetésre van lehetőség.

3. A fizetés milyen módon történik?

Ha a csomag utánvételes, akkor csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

A vásárlásnál előre utalási fizetési módot is választhat.

 

4. Mi a csomag kiszállítás menete?

A csomagot a futár munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki a rendelésedben megadott címre.

 

MPL futárszolgálat (Magyar Posta Logisztika):
A kézbesítést megelőzően, a futárcég SMS értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár postai értesítést hagy, és a megadott címhez legközelebbi postán leteszi a csomagot, ahol akár a következő munkanapon már át tudja venni. A postára minden esetben vigye magával a kapott értesítő szelvényt, illetve személyi azonosító okmányát.
A küldeményt átveheti az értesítés keltét követő munkanaptól számított 5 munkanapon belül.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés
A nyomon követési kódot az MPL által küldött SMS-ben találja meg.
MPL futárszolgálat telefonos Ügyfélszolgálata: 06-40-464-646

 

CS-Sprint futárszolgálat:
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mailben értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nem tartózkodik a helyszínen, akkor a futár felhívja, hogy egyeztessenek az átvételről. Következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha akkor sincs a címnél, a futár újra felhívja Önt.
Ha a második csomagátadás is meghiúsul, a rendelése sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezik a raktárunkba.

CS-Sprint telefonos ügyfélszolgálata: 06-20-293-99-99


Figyelem!
A csomag átvételekor kérem, vizsgálja meg, hogy a termék csomagolása, doboza sértetlen-e!
Minden esetben vizsgálja meg a dobozban található termék sértetlenségét (akkor is, ha a dobozon nem lát sérülést).
Ha bármilyen károsodást észlelne, akkor ezt a szállítónak jeleznie kell, és ő jegyzőkönyvet vesz fel az esetről.
Törés vagy sérülés esetén kérem, hívjon bennünket.
Telefonos Ügyfélszolgálatunk mobil telefonszáma: +36-20-343-42-52.

5. Vásárlásnál ha kosár ikonra kattintottam, akkor nem történt semmi, mi a teendő?

Ha a "KOSÁRBA TESZ" ikonra kattint, akkor a rendszer automatikusan a "KOSÁR"-ba helyezi a kiválasztott terméket. A kosár tartalmát a weboldal bal felső sarkában találja. A piros "MEGRENDELÉS»" menüpontra kattintva tudja a rendelést véglegesíteni, a megfelelő adatok megadásával a rendelését lezárni.

6. Marmy mosdók esetén mit jelent az, hogy öntött márvány?

A Marmy mosdók öntött márványból, azaz öntött műkő zúzalékból készült termékek.  Az öntött márvány lehetőséget nyújt különleges formák és felületek létrehozására. A mosdók jó tulajdonsága, hogy nagyméretű, különleges kiképzésű szaniterek esetében is nagy szilárdsággal bírnak.

7. A Marmy mosdókba milyen csaptelep szerelhető?

A mosdón található csaphely az szabványos 35mm-es átmérőjű furat. A csaptelepek erre a szabvány 35mm-es beépítésre vannak legyártva, így minden mosdóba építhető csap beszerelhető.

8. A Marmy mosdó méreteit hol találom, hogy a burkoló vagy az asztalos meg tudja tervezni a fürdőszobámat?

A Marmy mosdók esetén minden termék adatlapján található egy PDF formátumú fájl, mely a mosdó  műszaki rajzát tartalmazza. Ezen a rajzon a pontos méretek megtalálhatóak, mely adatok a tervezéséhez szükségesek.

9. A Marmy mosdókba milyen lefolyó szerelhető?

A Marmy mosdók szabvány lefolyó furattal rendelkeznek, így a hagyományos dugó kiemelős vagy klikk-klakk lefolyó egyaránt beépíthető.

10. A leírásban olvastam, hogy "A csomagolás a túlfolyó bekötő szettet tartalmazza". Ez mit jelent?

A Marmy mosdóknál a túlfolyó nem a mosdó testben van kialakítva, mint a hagyományos kerámia mosdók esetén, hanem egy műanyag csővel van levezetve a lefolyóba a víz. Erről minden termék esetében a fényképek között látható egy beépítés rajz. Ez a bekötőcső speciálisan a Marmite mosdókhoz készül és tartozéka a csomagnak.

 

11. A ’kosárba tesz” gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki." Ez mit jelent?

Ez abban az esetben van kiírva, ha a terméknek nem ingyenes a kiszállítása. Ekkor a weboldal a termék súlya alapján számolja ki a szállítási költséget. Több termék vásárlása esetén (ha ezek összecsomagolhatók), akkor az oldal egy szállítási költséget kalkulál a termékek összsúlya alapján. Ezt a számolt összeget a weboldal a megrendelés menüpontban írja ki.

12. Milyen módon adhatom le a rendelésem (e-mailen, személyesen)?

A rendelését elsősorban a webáruházunkon keresztül tudja leadni.
Ezen felül, ha ellátogat bemutatótermünkbe, akkor kollégánk személyesen is fel tudja venni a rendelését.
Ha pedig e-mailen keresztül adja le a rendelését, akkor ugyanazokra az információkra van szükségünk, amit a webáruház rendszerén keresztül kell megadnia.

13. Milyen módon fizethetem ki a termékemet (bankkártya, készpénz, utalás)?

Személyes átvétel esetén előre utalással vagy készpénzes formában tudja kifizetni a rendelését.

Ha házhozszállítást választott, akkor előre utalással, utánvételes csomagként (készpénzes formában), vagy egyes esetekben - korlátozott számban - az MPL futároknál tud kártyával is fizetni.

14. Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?

Az utaláshoz szükséges számlaszám a számla PDF másolatán van feltüntetve, amit nem a rendelése után közvetlenül, hanem későbbiekben küldünk ki e-mailen, a számla kiállítása és a termékcsomagolás alkalmával. Kérjük, figyeljen, hogy utalásnál a számla bruttó végösszegét utalja át, ami a számla alján található. Az átutalásnál a megjegyzés rovatba kérjük, írja bele a PDF számla sorszámát. A számla másolatot egy központi e-mail címünkről küldjük - eszamla @ webtree.hu. Figyelem! Egyes esetekben az e-mail szolgáltatók a levelünket spam-nek érzékelhetik, így kérem, minden esetben nézze meg spam mappáját is, vagy állítsa be, hogy ezen e-mail címünk nem számít kéretlen levélnek.

15. Az árak tartalmazzák az Áfát?

Igen, minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó végfogyasztói árak vannak feltüntetve a weboldalon.